Μια χώρα ηλιθίων

Όταν έφτιαξα αυτό το μπλογκ, πίστευα πως θα έγραφα συχνά. Τελικά δε το έκανα, όχι γιατί δεν έχω πράγματα να πω, αλλά γιατί δεν έχω που να τα πω. Δεν έχει νόημα. Ζούμε σε μια χώρα, όπου το 90% του πληθυσμού, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, είναι κρετίνοι. Έτσι απλά. Κρετίνοι. Δε θεωρώ πως είμαι ιδιαίτερα έξυπνος άνθρωπος. Έχω κάνει πολλές μαλακίες στη ζωή μου. Αλλά σίγουρα δεν είμαι ΤΟΣΟ ηλίθιος, όσο οι συμπατριώτες μου.

Ζούμε σε μια χώρα που οι μισοί θεωρούν τους άλλους μισούς ηλίθιους, με τη διαφορά πως οι ίδιοι είναι χειρότεροι. Έτσι εξηγείται αυτός ο διπολισμός Αριστεράς- Δεξιάς τόσες δεκαετίες. Και οι 2 είναι ζώα, απλά πιστεύουν πως οι άλλοι είναι πιο ζώα. Κάνουν λάθος.

Ζούμε τις τελευταίες ημέρες της Ελλάδος. Η Ελλάδα τελειώνει, και σαν κράτος και σαν έθνος. Τέλος, πάπαλα, πως το λένε; Δε θα μείνει τίποτα να τη θυμίζει σε μερικές δεκαετίες. Ούτε γλώσσα, τίποτα. Μόνο μερικές σημείωσεις στα βιβλία ιστορίας.

Και αντί ο κόσμος να προσπαθεί να το αποτρέψει, έστω και τη τελευταία στιγμή, τα ζώα έχουν γίνει ακόμη χειρότερα από ότι στο παρελθόν.

Βλέπω στο ίντερνετ, ακόμα τα ΝΔσκυλα πλακώνονται με τα ΣΥΡΙΖΟσκυλα. Και απορώ, καλά τόσο καλά τους πληρώνουν; Είναι διατεθειμένοι να τινάξουν την Ελλάδα στον αέρα για το κόμα; Ω, ναι! Η βλακεία σε αυτό διαφέρει από την εξυπνάδα: Δεν έχει όρια!

Δε τους ενδιαφέρει να σώσουν τη χώρα, τους ενδιαφέρει αυτοί και τα αφεντικά τους να ξεσκίσουν πιο πολλά από τις σάρκες της. Μόνο που δε γνωρίζουν, ΤΑ ΖΩΑ, πως τη λεία θα τη φάνε τα αφεντικά, τα ΖΩΑ όταν πάψουν να είναι χρήσιμα, θα τα σφάξουν κι αυτά…

Είναι καταθλιπτική η κατάσταση. Δεν έχω όρεξη ούτε να γράψω, ούτε να μιλήσω, τίποτα. Απλά περιμένω κι εγώ να γαμηθεί το σύμπαν να τελειώνουμε.

 

Σχολιάστε

