Γιατί ξεκίνησα αυτό το blog.

Αυτό το blog δεν είναι δημοσιογραφικό. Δεν έχει ως σκοπό τη δημοσιότητα, την εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων, και γενικότερα δεν υπάρχει τόσο για να επηρεάσει, όσο για να αποτελέσει για τον γράφοντα μια διέξοδο για να εκφράζει τα συναισθήματα και τις σκέψεις του, πρόχειρα και απλά, για τη κατάσταση που βιώνουμε λίγο πολύ όλοι μας στη σύγχρονη εποχή.

Ο λόγος είναι πως όλο και περισσότερο νιώθω πως το ελληνικό διαδίκτυο και η ελληνική μπλογκόσφαιρα κυριαρχούνται από επαγγελματίες δημοσιογράφους και παπαγαλάκια, που προσπαθούν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου και να μας συγχύσουν με κάθε τρόπο, έτσι ώστε να κερδίσουν οικονομικά αυτοί που τους ταΐζουν.

Στο παρελθόν έχω χάσει πολύ χρόνο σχολιάζοντας άρθρα άλλων, και οι απόψεις μου χάθηκαν στη θάλασσα των υπολοίπων. Άλλες φορές με φίμωσαν επειδή έγραψα την αλήθεια που δεν ήθελαν να φαίνεται. Ναι, ο φασισμός είναι κυρίαρχος στο ελληνικό διαδίκτυο. Δε σου απαγορεύει να μιλάς, απλά δεν επιτρέπει στην άποψή σου να φαίνεται σε μεγάλους αριθμούς ανθρώπων. Πνίγει την αλήθεια μέσα στη σαβούρα και το ψέμα. Για αυτό σε αυτό το μπλογκ, θέλω να έχω τη δική μου γωνιά η οποία να έχει συγκεντρωμένες τις σκέψεις μου, χωρίς καμία λογοκρισία.

Από εκεί και ύστερα, όποιος ενδιαφέρεται για τα όσα λιτά και απλά έχω να πω, καλοδεχούμενος.

Σχολιάστε

